Agencja BTL Point Group realizuje kampanie dla marek z portfolio TEVA

Agencja BTL Point Group wygrała przetarg na długoterminową obsługę full service należących do TEVA marek: Aviomarin®, Flegamina®, Aescin, Beauty Aescin, Enerbox.

Agencja odpowiada za przygotowanie strategii komunikacji, kreację i produkcję dla wymienionych marek. BTL Point Group odpowiedzialny będzie także za przygotowanie brandbook"a  marek OTC TEVA.

Pierwsza kampania przygotowana dla TEVA przez BTL Point Group promuje markę Aviomarin®, a kreacje  właśnie trafiły na billboardy. Celem kampanii jest przypomnienie o produkcie w sezonie wakacyjnym.

Kolejna planowana kampania będzie realizowana dla marek Aescin i Beauty Aescin. Aescin jest lekiem OTC stosowanym w leczeniu problemów żylnych. Beauty Aescin to kosmetyczny żel do pielęgnacji nóg i stóp, dystrybuowany wyłącznie w aptekach. Dla obu produktów opracowane zostało nowe pozycjonowanie i wspólna platforma komunikacji. Kampania obejmie prasę, advertoriale, radio, nośniki zewnętrzne oraz Internet.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink.

 

BTL Point Group to agencja reklamowa wchodząca w skład holdingu Platformy Mediowej Point Group SA (GPW: POINTGROUP, PGM). Świadczy usługi zintegrowanej komunikacji marketingowej, od strategii przez kreację i produkcję po wdrożenie. Dzięki skoordynowanym działaniom, unikatowym i nowoczesnym narzędziom komunikacji oraz strukturze obejmującej cały kraj, agencja realizuje kompleksowe działania z zakresu komunikacji marketingowej. Agencja   pracuje i pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych marek, m.in. Adidas, BOŚ, Bols, Jack Daniels, Jameson, Nike, Pepsi, Philips, Puma, RUCH, Sony, Sony Ericsson, TP, Vistula, Żywiec. W 2009 r. agencja realizowała kampanie telewizyjne dla Banku Ochrony Środowiska SA, a także telewizyjno-radiową kampanię społeczną promującą zatrudnianie niepełnosprawnych na zlecenie Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. BTL Point Group realizuje także projekty z zakresu event marketingu - od prezentacji w miejscach sprzedaży po wielkie gale i koncerty transmitowane przez stacje telewizyjne (m.in. Złote Kaczki).